مقالات

چرا بهتر است از پله گرد یا پله مار پیچ استفاده کنیم؟

پله گرد

پله ها یکی از متنوع ترین قطعه ساختار خانه شما هستند. در بعضی از فضاها ، نمایشی کلاسیک و زیبا از یک سالن ورودی بزرگ هستند. در برخی دیگر ، آنها به سادگی یک عنصر مورد نیاز در خانه هستند که در بقیه خانه ها مخلوط می شوند.
مهم نیست که چگونه طرح پله خود را گنجانیده اید ، می خواهید خانه خود را ارتقا بخشد. نصب یک پله گرد یا پله مارپیچ نسبت به سایر طرح های راه پله مزایای زیادی دارد. ما 5 دلیل برتر این موضوع را بیان کردیم که یک پله مارپیچی (پله گرد) عنصری است که شما برای تکمیل خانه خود نیاز دارید.

1. فضا
رایج ترین دلیل که صاحبان خانه پله مارپیچی (پله گرد) را انتخاب می کنند این است که محدودیت هایی در فضای سخت دارند. با کوچکتر شدن خانه ها ، مردم به دنبال به حداکثر رساندن هر تعداد از فیلم های مربعی که می توانند باشند.

پله های مارپیچی (پله گرد) به لطف طراحی مارپیچ ، ردپای کوچکی دارند. از آنجا که در بالای خود ساخته شده است ، مراحل شما از عرض یا قطر پله شما فراتر نمی رود. به راحتی می توانید پله خود را در گوشه ای از خانه خود چسبانده و نگه دارید تا بقیه فضای خود را به حداکثر برسانید.

پله های گرد یا پله های مارپیچی ایمنی را برای پله های صرفه جویی در فضای ما قربانی نمی کند. آنها مراحل کاملی مانند آنچه را که می توانید در یک پله سنتی پیدا کنید ، دارند اما به روشی تنظیم شده اند که به شما امکان می دهد از خانه خود بهترین استفاده را ببرید.

2. دسترسی
بسیاری از مالکان خانه فیلم های مربعی اضافی را رها می کنند ، زیرا رسیدن به آن بسیار سخت است. این بدان معناست که یک پله سنتی نمی تواند مناسب باشد یا نردبان یک راه حل ایده آل نیست ، دسترسی به اتاق خواب های پشتی و اتاق زیر شیروانی می تواند مشکل باشد و به فراموشی سپرده شود.

پله های مارپیچی (پله گرد) در هنگام دسترسی به نقاط انعطاف پذیری به شما می دهند. آنها می توانند در فضاهای تنگ تری نسبت به یک پله سنتی جای بگیرند ، اما می توان برای رسیدن به نقاط دسترسی مختلف به آنها نیز مانور داد. چرخش سفارشی این امکان را برای شما فراهم می کند که بتوانید نقاط ورود و خروج از پله مارپیچ(پله گرد) خود را کنترل کنید.

جنبه دیگری که قابلیت انعطاف پذیری پله مارپیچ شما را دارد ، جایی است که قصد نصب آن را دارید. یکی از گزینه های محبوب سوراخ کردن کف است که تقریباً در طرح کف شما قطع نمی شود. گزینه دیگر در مواجهه با انبار یا عرشه شما برای یک رویکرد سنتی تر است. برای طراحی منسجم در منزل می توانید نرده های هماهنگ را برای هر دو گزینه سفارش دهید.

3. مواد و طرح ها
پله مارپیچ یا پله گرد شما را می توان به طور کامل سفارشی کرد تا از دید شما برای فضای شما استفاده کند. همه چیز را می توان از قاب پله شما تا مراحل و دوک های شخصی تنظیم کرد.

همه گزینه های راه پله فلزی هم برای پروژه های داخلی و هم در فضای باز داریم. پله های مارپیچی چوبی ما لهجه ای مناسب برای بسیاری از طراحی های داخلی است. اگر ظاهر سفارشی می خواهید ، می توانید قاب پله های فلزی خود را با پله های چوب ، نرده های دستی و گزینه های دیگر تغییر دهید.

ویژگی های اختصاصی و گزینه های متنوع مواد را برای هر یک از خطوط راه پله مارپیچی ما کشف کنید.
پله های مارپیچ ارزان قیمت

4- اقتصادی
پله مارپیچ شما دارای چندین مزیت اقتصادی است. آنها شامل هزینه کم نصب ، هزینه کم مالکیت و ارزش افزوده به خانه شما هستند.

پله های مارپیچی ما به شکل کیت حمل می شوند ، به این معنی که تمام قطعات شکسته شده و به راحتی در خانه شما مونتاژ می شوند. مراحل نصب دو صاحب خانه متوسط ​​4-6 ساعت طول می کشد. این سبک DIY هزینه اجاره یک پیمانکار را در صاحب خانه صرفه جویی می کند.

پله مارپیچ شما می تواند ارزش زیادی را به خانه شما بیفزاید. ضمانت طول عمر ما در ساخت فلز به این معنی است که دیگر لازم نیست نگران نگهداری هزینه های پله های مارپیچ خود باشید و ردپای کوچک پله های مارپیچی به معنای این است که شما از فیلم مربع قابل استفاده بیشتری برخوردار هستید. این یکی از عناصر ساختاری و طراحی نوع ، یک نقطه فروش منحصر به فرد برای خانه شما است.
5. تطبیق پذیری
به دلیل طراحی متمایز پله مارپیچ ، در ابتدا ممکن است تطبیق پذیری را مشاهده نکنید. با این حال ، Salter Spiral Stair پله های همه کاره ای ارائه می دهد که بسیار فراتر از گزینه های طراحی شما هستند. هرچه نیاز شما باشد ، می توانید طرح پله مارپیچ خود را برای برآورده کردن آن قالب بندی کنید.

این مزیت را می توان در تمام دلایل دیگری که در بالا ذکر شد قابل مشاهده است. پله مارپیچ شما به اندازه کافی همه کاره است که در مکان های مختلفی نصب شود و نقطه دستیابی شما برای یک طرح منزل جدید را تغییر دهید. یک گزینه محبوب سوراخ در پله کف است. این دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد ، یک پله در سوراخ در کف قرار داده شده است تا به سطح پایین ساختمان منتهی شود. ما برای اطمینان از ایمنی مشتریان و افرادی که از پله استفاده می کنند ، پله ها را با محفظه های خوب ، مربعی و گرد طراحی می کنیم.

همچنین می توانید از پله خود درست مانند پله سنتی استفاده کنید تا به سطح بالاتری از خانه برسید. در این حالت ، پله شما از این انعطاف پذیری به عنوان یک قطعه ویترین در خانه شما استفاده می کند که به عنوان یک وسیله ضروری برای دسترسی نیز عمل می کند.

گزینه های طراحی به شما امکان می دهد یک پله زیبا را ایجاد کنید که با افتخار بتوانید آن را به نمایش بگذارید. در همان یادداشت ، پله مارپیچ شما به راحتی می تواند در گوشه ای قرار گیرد تا به شما در حداکثر رساندن فضای خانه کمک کند. آخرین گزینه همه کاره این است که آیا پله شما در داخل خانه یا خارج از منزل است.

همه این مزایا باید در فضای بیرون شما نیز صدق کند. در حالی که همه پله های ما برای استفاده در فضای باز ساخته نشده است ، اما ما از این استفاده می کنیم

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *