طراحی و ساخت پله دوبلکس کمجا

در دنیای مدرن امروز، خانه‌های دوبلکس و مدرن جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند. کمبود فضای کافی برای ساخت‌ خانه‌های بزرگ و ایجاد زیبایی در دکوراسیون داخلی موجب به وجود آمدن این سبک از خانه‌ شده است. پله اصلی‌ترین و مهمترین المان در خانه‌های دوبلکس است که دو طبقه داخلی را به یکدیگر متصل می‌کند. در ساخت پله برای این خانه‌ها همیشه یک چالش بزرگ وجود داشته است، آنهم اشغال فضای محیط توسط پله است. اینجاست که پله دوبلکس کم جا بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

یکی از ابعاد بسیار مهم و ضروری در ساخت انواع پله ساختمان توجه به نوع طراحی و ساختار آن است. این اهمیت از دو وجهه وجود دارد. طراحی پله علاوه بر زیبایی محیط و جذابیت بخشی به فضای داخلی، از نظر اشغال فضا، ایمنی سازه و حتی کاربرد پله بسیار مهم است. این اهمیت زمانی بیشتر می‌شود که قصد ساخت پله دوبلکس کم جا را داشته باشید.

بیشتر بخوانیم : پله گرد

ویژگی های پله دوبلکس کم جا

همانطور که از اسم این پله ها مشخص است، مهم ترین ویژگی شان اشغال فضای کم توسط آنها است؛ معمولا در ساخت پله کم جا از مواد و متریال هایی استفاده می شود که ظریف و در عین حال مقاوم باشند. همچنین خرید و نصب یا اجرای پله دوبلکس کم جا به دلیل کوچک بودن و استفاده کمتر از متریال با هزینه های کمتری همراه خواهد بود. اما به عنوان دیگر ویژگی پله کم جا به امکان اجرای ایده های تازه تر و خلاقانه تر در طراحی و ساخت آنها می توان اشاره نمود، یکی از این ایده ها امکان ایجاد فضایی در زیر پله به عنوان قفسه کتاب یا محلی برای قرار دادن وسایل است. همانطور که می دانید، در خانه های کوچک افراد با مشکل کمبود جا برای قرار دادن وسایل خود مواجه هستند، شما می توانید با یک طراحی متفاوت و کاربردی از فضای زیر پله دوبلکس کم جا به عنوان کتابخانه و یا حتی نشیمن استفاده کنید. ایده ی دیگر استفاده از پله های معلق است، پله هایی که حالت کنسول و آویزان دارند و شاسی سازه آن به طور مستقیم در دیوار اجرا شده است؛ پله ها به صورت معلق جلوه ی جالبی را در فضا ایجاد خواهد کرد و در عین دکوراتیو بودن مانع از دید به فضای پشت نخواهد شد.

قیمت و سفارش پله دوبلکس کمجا

مجموعه متال استرز یکی از بهترین طراحان و سازندگان انواع پله دوبلکس است که با بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید پله فعالیت دارد.
این مجموعه با به کارگیری بهترین متریال و توسط برترین مهندسان آماده طراحی، به ساخت و اجرای سازه های فلزی می پردازد. شایان ذکر است که کلیه محصولات و خدمات شرکت متال استرز با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب و کاملاً اقتصادی در اختیار شما مخاطبین عزیز قرار خواهد گرفت.

جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات بیشتر برای ساخت، طراحی و اجرای انواع پله های دوبلکس مدرن در سراسر ایران با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما

09124345700

09194842718

۰۲۱۵۵۲۹۳۳۶۸
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
بازگشت به لیست