پله پیچ ورق اسپیرال

یکی از انواع پله ها پله اسپیرال است که یکی از جدید ترین و به روز ترین پله های استیل موجود در بازار می باشد. این پله به قدری زیبایی دارد، که موجب می شود تا چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند و موجب می شود تا همگان برای نصب آن شما را تحسین کنند.

مجموعه متال استرز به صورت تخصصی اقدام به تولید انواع پله گرد، پله پیچ، پله معلق، پله گردون ،پله های قوسی ،مارپیچ، راه راه و انواع پله های مدرن کرده است .

پله اسپیرال چیست؟

در یک تعریف جامعه راه پله ای که به شکل منحنی یا گرد بوده  و مسیر ارتباط بین طبقات را فراهم سازد به نام پله اسپیرال شناخته می شود. به صورت کلی یک پلکان گرد، منحنی یا حلزونی همان پله اسپیرال است. این محصول طراحی لوکس و زیبای عمارت ها و کاخ های باشکوه را در شکل بروز شده و مدرن به خانه و محل کار شما می آورد.

مزایای پله اسپیرال

  • ایمنی در برابر خطرات و آتش سوزی
  • قابلیت نصب در طبقه اشکوب
  • دسترسی آسان به نقاط دیگر
  • گسترش فضای داخلی
  • کیفیت مناسب
  • کاربرد پله اسپیرال

پله اسپیرال علاوه بر ساختمان های بزرگ و مجلل در هر مکانی که امکان اجرای آن را داشته باشد و فضای کافی برای خلق یک سازه زیبا و کاربردی را به متخصصان ما بدهد قابل پیاده سازی است. از پله اسپیرال با توجه نوع کاربری ساختمان و مکان نصب آن در مراکز تجاری، ادارات عمومی، هتل ها و ساختمان های خصوصی ، ویلاها و آپارتمان های دوبلکس استفاده می شود.

چند نکته درباره اجرای پله اسپیرال

یکی از مهمترین نکاتی که در اجرای پله اسپیرال بسیاراهمیت دارد ، ایمنی است. پله اسپیرال به جهت نوع ساخت و طراحی که دارد باید بسیار دقیق و مهندسی شده اجرا شود.
و به طور کلی امکان اجرای پله اسپیرال با محدودیت تقریبا در ابعاد مختلف وجود دارد. این محدودیت بدین منظور اعمال می شود که به لحاظ ظاهر و طرح خاصی که دارد نمی توان هر فضایی را برای اجرا در نظر گرفت. امکان اجرا در فضاهای کوچک وجود دارد به شرط اینکه محور مرکزی فضایی کمتر از 2 در 2 نباشد.

سخن پایانی

بنابراین در مجموع می توان گفت:
امکان اجرای پله اسپیرال در فضاهای بزرگتر با درجه خطرپذیری کمتری نسبت به فضاهای کوچکتروجود دارد.
زاویه بندی، اندازه گیری، شعاع بندی و فاصله گذاری کف پله ها باید دقیق و حساب شده باشد.
براساس ضخامت، متراژ فضای موجود و شکل راه پله ابعاد پله حلزونی می تواند متغیر باشد.
امکان اجرای پله اسپیرال در فضاهای کوچک با در نظر گرفتن برخی شرایط امکان پذیراست.
حداقل فضای موجود برای پله اسپیرال باید دو در دو در نظر گرفته شود.
متریال بکار رفته نباید لغزنده نباشد.

بیشتر بخوانیم: پله دوبلکس

ارتباط با ما

  • شماره های همراه

09124345700

09194842718

۰۲۱۵۵۲۹۳۳۶۸
لطفاً برای تکمیل این فرم، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
بازگشت به لیست